czwartek, 19 września 2013

Empik - 3 książki w cenie 2

Promocja trwa od wczoraj. W blogowym świecie nikt (prawie nikt?) o niej nie pisał, postanowiłem więc wspaniałomyślnie rzucić kilka słów w tym temacie ;) Do niedzieli w salonach Empik i na Empik.com przy zakupie 3 książek płacimy tylko za 2. Standardowo gratisem jest najtańsza z całej trójki pozycja. Fajnie, choć nie tak, jak początkowo się wydaje. Na Empik.com jesteśmy ograniczeni do tytułów z katalogu krajowego z dostępnością 24h, co mocno zawężą wybór. Bardzo bardzo mocno... Zawsze można jednak wybrać się do stacjonarnego salonu Empik, tam w promocji są wszystkie książki, bez wyjątków. Sam tak zrobiłem, na miejscu szybko udając się do działu z wydaniami pocketowymi (brak funduszy na większe zakupy, klasyka ;). Poszperałem i kilkanaście minut później odszedłem od kasy z trzema nowymi nabytkami. Dwa kryminały Jo Nesbo (w końcu. Jeszcze trzy i będę mieć wszystkie kieszonkowe) i grubaśna powieść Harukiego Murakamiego. Dowody rzeczowe na fotce pod tekstem ;) Zapłaciłem 30 złotych. Niewiele. Lubię takie promocje, przynajmniej wtedy mam poczucie, że nie przepłacam za książki :P Byliście? Skorzystaliście? A może dopiero zamierzacie skorzystać?

29 komentarzy:

  1. Jeszcze nie byłam, ale chyba nie pójdę- mój portfel krzyczy pustką niestety zawsze kiedy są najlepsze promocje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie byłem i nie wybieram się. Mam stosy do czytania, kupowanie kolejnych mija się z celem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie skorzystam, szkoda mi kasy, której nie mam;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Echhh żebym tylko miała pod nosem gdzie jaki empik to bym sobie pobiegła do niego:D jakoś przez internet nie mam tej frajdy kupować, co innego wziąć do ręki, obwąchać;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Też dziś na nowo sobie to uświadomiłem :)

      Usuń
  5. Wybiorę się, obejrzę, choć nie wiem czy coś kupię. Na półkach tyle jeszcze czeka mnie książek do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo. A i tak kupiłem. To już choroba ;)

      Usuń
  6. Nie lubię Empiku, a w Matrasie też teraz mają fajne promocje:)
    Nie wiem czy widziałeś, ale pisałam Ci, ze te zestawy kieszonkowe Nesbo na allegro mają :)
    "Czerwone gardło" i "Pentagram" - cóż, wyśmienite. Jutro może zacznę czytać "Trzeci klucz" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mają, rzeczywiście, nawet z wysyłką nie tak drogo wychodzi :) Pojedyncze egzemplarze też co najmniej kilku sprzedawców posiada, trzeba będzie uzupełnić zbiór w przyszłym miesiącu :)
      Od niedawna i ja mam Matras pod samym nosem - jupi! :)

      Usuń
    2. ja z kolei lubię empik i się cieszę, że mam go moment od siebie i na bieżąco mogę ze wszystkimi promocjami :) wczoraj po pracy wpadłam i wybrałam sobie trzy książki - zarówno ja, jak i mój portfel byliśmy szczęśliwi :)

      Usuń
  7. Kiedyś kupiłam Larsona w takiej promocji z tym że, byla to promocja 1+1. A zakupy w moim guście :) zatem przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystałam, ale jak jeszcze ta promocja była ograniczona tylko do fantastyki, za to można było zakupić każdą książkę z tego działu, niekoniecznie dostępną w 24 h :)
    6 nowych pozycji stoi na półce, za to ja będę musiała teraz oszczędzać na żarciu do końca miesiąca... ale warto było :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie kusi ta promocja, urodziny mam to może sobie coś sprezentuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie skorzystam. Nie mam Kolo siebie empiku i zreszta nie wiem, czy cos bym znalazla:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdzie w okolicy nie ma empiku ;/ Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna promocja, ja zakupiłem najnowszego Cobena plus dwa inne kryminałki. pozdrawiam, tommy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam, skorzystałam i teraz mogę cieszyć się najnowszym Cobenem. Lehanem i jedną z książek Picoult (choć akurat nie ta najnowszą) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna promocja, udało mi się tak kupic ksiazke z zakresu programowanie abap i sap development ;)

    OdpowiedzUsuń