poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Książka do książki, a w końcu...mnie zasypie ;)

Przed Wami wszystko to, co udało mi się kupić przez ostatnie dwa tygodnie. Jeśli w grę wchodzą książki, nie potrafię uczyć się na własnych błędach - znów pozbyłem się ostatniego grosza, znów pozostaje naiwnie liczyć, że nie wypadnie nagle jakiś poważniejszy przymusowy wydatek. Znacie to? ;)

American Psycho - Bret Easton Ellis - kupione na Empik.com. Buszując po ich zasobach odkryłem, że książka jakiś czas temu wyszła w wersji pocketowej. 15 złotych. Nie umiałem sobie odmówić :)

Poniżej pięć tytułów zamówionych w promocji na Weltbild, dosłownie na kilka dni przed końcem akcji :)  
              
Prawnik z Lincolna - Michael Connelly
Złe miejsce - Dean Koontz
Zabawa w miłość - Margaux Fragoso     
Pocieszenie - Anna Gavalda                      
Spójrz na mnie - Yrsa Sigurdardóttir

Na koniec zakupy u Prószyńskiego i S-ki. Trochę z wyprzedaży, uzupełnienie półki przeznaczonej dla Stephena Kinga itd.   

Carrie - Stephen King
Czarny Dom - Stephen King
Za drzwiami - Michael Marshall Smith
Ołowiany wyrok - Michael Connelly
Miasto Niepokoju - Dennis Lehane   
Niebanalna więź - Sarah Waters           
Muskając aksamit - Sarah Waters
Ktoś we mnie - Sarah Waters
Syreni śpiew - Val McDermid 
Wodny labirynt - Eric Frattini
Niechciane - Kristina Ohlsson

Trenuj swój umysł, czyli jak obudzić w sobie potencjał - a tą książkę udało mi się wygrać w konkursie.

W tym miesiącu to tyle. Choćbym nie wiem jak mocno chciał kupić jakąś książkę, nie zrobię tego z braku funduszy. Może to i lepiej, troszkę odpocznę od kompulsywnego zaglądania każdego dnia do dziesiątek księgarni internetowych w poszukiwaniu promocji, wyprzedaży i innych ciekawych ofert.

Właśnie zauważyłem, że w nowej wersji Opery można już wstawiać na Bloggerze zdjęcia z dysku twardego. Hurra...dlaczego dopiero teraz?











6 komentarzy:

  1. O proszę, jakie ciekawe tytuły! Ciekawa jestem najbardziej Twojej opinii o "Złym miejscu".
    Chciałabym też dowiedzieć się co myślisz o "Czarnym domu", mam nadzieję, że kiedyś napiszesz na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetne pozycje, zazdroszczę książek Kinga i... w sumie tyle.:D Innych pozycji nie znam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię horrory i kryminały a u ciebie widzę sporo ciekawych pozycji. Czytaj zatem szybciutko i dziel się swoim wrażeniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Złe miejsce" czytałam, to całkiem przyzwoity horror, choć za tym gatunkiem niespecjalnie przepadam, jakoś nie mogę się do niego przekonać; a jednak raz po raz sięgam po Koontza czy Mastertona. Chętnie przeczytałabym z tego stosu "Prawnika z Lincolna" i "Ołowiany wyrok", by poznać choć trochę twórczość Connelly'ego; dalej "Spójrz na mnie" i "Za drzwiami" - "Niewidzialni" Marshalla przypadli mi do gustu, więc z całą pewnością zajrzę do jego innych książek. Ogólnie pozostaje mi życzyć Ci przyjemnej lektury :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za komentarz :) Fajny zbiorek książek widzę :) kilka ztych tytułów chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń