czwartek, 22 marca 2012

Stosik Dedalusowy

Moja słaba wola po raz kolejny brutalnie dała o sobie znać. Wystarczyło, że dostrzegłem dostawę nowych książek na Dedalusie i po dwóch dniach ostrej walki z samym sobą złożyłem zamówienie na 12 tytułów. Godzinę potem nie było już na stanie jednej upatrzonej przeze mnie powieści, toteż cieszę się, że stało się tak, jak się stało ;-) Wraz z kosztami przesyłki zapłaciłem 102 zł., co za taką ilość papieru jest kwotą stosunkowo niewielką, zwłaszcza, gdy weźmiemy pod uwagę fakt, że kupując je po cenie okładkowej wydałbym co najmniej 3 stówy.
A oto i moje zdobycze:
Tym razem zdjęcie wykonałem aparatem cyfrowym. Myślę, że wygląda to dużo lepiej niż w przypadku telefonu komórkowego. Prawda?

Spis książek:

Królestwo nadchodzi J.G. Ballard 
W pośpiechu do raju J.G. Ballard 
Witaj Ameryko J.G. Ballard 
Siedlisko Robert Cichowlas, Kazimierz Kyrcz Jr. 
Grobowa cisza Arnaldur Indridason 
Dziwny skrawek raju Terri Jentz 
Pociąg widmo Stephen Laws 
Pomroka Stephen Laws 
Pokuta Olle Lonnaeus 
Piąta kobieta Henning Mankell 
Wariatka z Alabamy Mark Childress 
Trafiona - Zatopiona Anna Fryczkowska 


Na zdjęciu poniżej możecie obejrzeć ich okładki




1 komentarz:

  1. Nie ma to jak świetnie wydane pieniądze w sposób rozsądny i przemyślany :)Aparat cyfrowy na pewno dodaje uroku, ale i zwykłym telefonem też jest ok :)Życzę udanych lektur :)

    OdpowiedzUsuń