wtorek, 28 lutego 2012

Książki, PS Vita i odcięta sieć - blogowato

Odebrałem z Empiku dwie książki, które zamówiłem w zeszłym tygodniu. Tym razem mój wybór padł na "Królestwo Spokoju" Jacka Ketchuma i "Służące" Kathlyn Stockett. Pierwszym tytułem uzupełniłem swoją Ketchumowską kolekcję, co wbrew pozorom wcale nie jest tak trudne - w naszym kraju ukazało się zaledwie pięć książek pisarza. Drugi zaś chodził mi po głowie już od dłuższego czasu, zwłaszcza od momentu, gdy pojawiła się ekranizacja (nagrodzona Oskarem - wciąż świeży news!). "Służące" chwalone są wszędzie i przez wszystkich, zobaczymy czy i mnie przypadną do gustu. Mam nadzieję, że i owszem. A powód tej nadziei jest bardzo prozaiczny - książka nie należy do szczególnie tanich (tak, wiem, znów odzywa się we mnie wrodzone skąpstwo) ;-)
Tak się prezentują me nowe nabytki.

I jeszcze jedno zdjęcie, tym razem z profilu


W tym miesiącu zrobię jeszcze jedne książkowe zakupy. Mój nałóg dał o sobie bardzo głośno znać, cóż ja biedny mogę na to poradzić. Kupowanie książek daje mi niesamowitą frajdę, szkoda tylko, że na każde pięć nowych udaje mi się przeczytać zaledwie dwie, w porywach trzy. Na półce tytułów Do Przeczytania mam już jakieś 50 pozycji - aż strach na nie spoglądać. Oficjalnie postanawiam - kolejnych zakupów literatury dokonam dopiero w...niech będzie, że co najmniej maju ;-)

Co poza tym? Zacząłem odkładać na konsolę PS Vita. W sklepach jest zaledwie od kilku dni, w podstawowej wersji kosztuje 1100 zł, co jest dla mnie kwotą "nieco" zbyt wygórowaną. Poczekam do czerwca i jeśli spadnie do poziomu 800-850 złotych - biorę.

I jeszcze jedno - straciłem jedynego czytelnika, Michała, któremu pewne okoliczności odcięły dostęp do internetu. Wrrr...zagryź ich stary ;-)

1 komentarz:

  1. Co tu dużo mówić ładny wpis . 50 książek czeka, to duża liczba, życzę pomyślnego przeczytania. :D

    OdpowiedzUsuń